Saturday, August 31, 2019

The Last Song (2010)


චිත්‍රපටය : The Last Song (අවසන් ගීතය)
අධ්‍යක්ෂණය : ජුලී ඈන් රොබින්සන්
පිටපත : නිකලස් ස්පාක්ස්
ප්‍රධාන චරිත : ලියම් හෙම්ස්වර්ත් (විල්) , මිලී ක්රූස් (රොනී)
සංගීතය : ආරෝන් සිග්මන්


මේ film 1 මට දැනුණ විදිහට නම් හරිම sensitive movie 1ක්. ඇත්තම කියන්න ඕනේ. මේකෙ sub 1 කරද්දි මට මාර විදිහට ඇඬුනා. මේ කතාවෙන් කියවෙන්නේ තාත්තා කෙනෙකුගෙයි, දුවෙකුගෙයි අතර තියෙන ආදරණීය බැඳීමක් ගැන. අපි ඒ දුවට රොනී කියලා කියමුකෝ. රොනී එයාගෙ මල්ලිත් එක්ක ග්‍රීෂ්ම නිවාඩුව ගත කරන්න තාත්තාගේ ගෙදරට එනවා. මේ ගොල්ලන්ගේ අම්මයි තාත්තයි වෙන්වෙලා ඉන්නේ. පොඩි කාලෙම තාත්තාගේ ඈත්වීම නිසා රොනී තාත්තාත් එක්ක පුදුම විදිහට තරහින් ඉන්නේ. ඒත් අන්තිමේදී ඒ තරහ පුදුමාකාර ආදරයකට හැරෙනවා. රොනීට තාත්තා වගේම එහෙදි අලුත් යාළුවෙක්, හොඳ පෙම්වතෙක්, ඒ වගේම කැස්බෑවොත් මුණගැහෙනවා. පැටලිලි සහගතයි වගේද? අවුලක් නෑ මේ film 1 බලන්නකෝ.
මේ කතාව පුරාවටම මට දැනුණේ මං මගේ තාත්තාත් එක්ක ජීවත්වෙනවා වගේ. මං ඇත්තටම ගොඩක් වාසනාවන්තයි. මොකද මේ ලෝකෙන්ම ඉන්න හොඳම තාත්තා මට ලැබිලා තියෙන නිසා. මං හිතනවා ඔයාලටත් එහෙමම දැනෙනවා ඇති කියලා.
අපි අතින් දෙමාපියන්ට මොන වැරැදි සිද්දවුණත් අම්මලා තාත්තලා කවදාවත්ම දරුවො එක්ක තරහ වෙන්නේ නෑ. ඒ නිසා ජීවත්වෙලා ඉන්නකන් ඒ ගොල්ලන්ව සතුටින් තියන්න. මොකද අම්මයි තාත්තයි තරම් වස්තුවක් මේ ලෝකෙ වෙන කොහෙවත් නැති නිසා.

(මං ටිකක් පණ්ඩිත වෙලා යාළුවනේ. ගණන් ගන්න එපා. එහෙනම් film 1 බලලා ඔයාලගේ comments එහෙම දෙන්න.)

Trailer එක මෙතනින්... 





සිංහල උපසිරැසි මෙතනින්...

පරිවර්තනය හා උපසිරැසි ගැන්වීම :
- රුවන්ති කෞශල්‍යා -


මෙය cinemasubz බ්ලොග් අඩවියෙන් නොමිලේ ලබා දෙන උපසිරැසියකි. කරුණාකර කතෘ අයිතිය සුරකින්න. තව ද කතෘ ගේ අවසරයකින් තොර අනවසර උපුටාගැනීම් තහනම්... 


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More